Breaking News

Avusturya eğitim vizesi ve erasmus hakkında genel bilgiler



Sizlere Avusturya'da kısa süreli eğitim göreceklerin, başvurması gereken 90 günü aşmayacak C vizesi ve Erasmus programına katılacak, kişilerin 90 günden fazla (180gün) kalacakların başvurması gereken D vizesi hakkında, genel bilgiler vereceğim. İlk olarak gerekli başvuru işlemlerine geçmeden önce sizlere şunu hatırlatmamda fayda var Kısa süreli eğitim den kastedilen (Dil eğitimi, kurs, Üniversite araştırma programı, AB eğitim veya gençli programları, ve benzeri doksan günüden kısa süreli konaklama, vizesi için başvuru merkezlerinden uzun süreli Erasmus programlarına katılacaklar Konsolosluk veya büyük elçilik den başvurularını, yapabilirler. En önemli kısım ikamet ettiğiniz, ilin hangi konsolosluğun görev bölgesinde olduğunu bilmeniz gerekiyor. yapacağınız Avusturya eğitim vizesi başvurularında, randevu almaya dikkat etmelisiniz.




Avusturya Kısa süreli Eğitim vizeleri

Avusturya'da yapılacak eğitim programları kurslar mesleki gelişim eğitimleri ve benzeri bir eğitim amacı ile yapılan eğitim vizesine başvuru yapmak isteyenlerden istenen evraklar arasında, eğitimin konusu katılımcı belgesi istenmektedir. Sizlere eğitim verecek kurum tarafından, hazırlanmış eğitimin konusu süresi konaklama masrafları karşılayan tarafın belgeleri konsolosluk tarafından kabul gören, evraklar sunmanız gerekir. Öğrencilerin masrafları aileleri tarafından karşılanıyor ise masrafları karşılayan kişi dilekçe, gelir evrakları güncel banka hesap dökümleri gibi evraklar da sunmalıdır. daha detaylı bilgiye buradan (yazı hazır olduğunda link aktif hale gelecektir.)


Avusturya Erasmus vizesi (D vize)


Öğrenci değişim programına katılacak, öğrencilerden Üniversite yada araştırma merkezleri, tarafından gönderilen davetiye. Avusturya'da göreceğiniz eğitime kabul edildiğinizi gösteren belgeler ile bizzat Konsolosluklar dan randevu alarak başvuru yapmanız gerekir. daha detaylı bilgiye buradan (yazı hazır olduğunda link aktif hale gelecektir.)


Söz sizde:Bu yazının gelişmesine katkıda bulunmak isterseniz yorum bölümden deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. (reklam ve spam içeriklerden korunmak için denetlenecektir.)



Bu yazı 11.04.2015 tarihinde yazılmıştır, güncelleme yapıldığında tarihi dipnot olarak belirtilir.

Fotoğraf: Book Reviews & The Written Word

DMCA.com Protection Status

Hiç yorum yok

Teşekkürler.