Breaking News

Vize Hocam Adnan Tulum röportajı



Vize Hocam olarak vize alacak kişilerin işlemlerini kolaylaştıracak bilgiler paylaşıyorum. Vize işlemlerini, başarı ile yapan kurumların yöneticileri ile röportaj yapmaya karar verdim. 2017 yılının ilk röportajını Bongo Turizm'in kurucusu Adnan bey ile gerçekleştirdik. 



Merhaba Adnan bey öncelikle sizi tanımak isteriz, kısaca biraz kendinizden bahseder misiniz .

Bursa nın Yenişehir ilçesinde 1982 yılında dünyaya geldim.İlk öğrenimimi Yenişehir de bitirdikten sonra Bursa Ulubatlı Hasan A.L'nde orta ve lise eğitimimi tamamladım.Üniversite eğitimimi sırası ile Muğla üniversitesi Turizm ve otel işlt. ,Adnan Menderes üni. Konaklama işlt. ve en son Anadolu üni. İktisadi idar. Bilimler fakültesi İktisat bölümü ile tamamladım.Üniversite eğitimimin ardından Turizm in otelcilik faaliyetleri konusunda ilk deneyimimi Türkiye'nin  en büyük tatil köyü olan Lykıa World de başladım.Güney ve Ege de 5* otellerde yıllarca çalıştıktan sonra acentacılığa geçiş yaptım.



Çok memnun olduk. Bongo turizm olarak sunduğunuz hizmetlerden bahseder misiniz.

Bongo Turizm daha önce çalışmış ve deneyim yaşamış olduğum acentaların birikimi olarak 2014 yılında ortaya çıktı.Ağırlıklı olarak vize işlemleri,yurt dışı uçak,otel ve transfer hizmetleri,yurt içi tatil paketleri,vip özel paketler,yurt dışı dil eğitimi,özel toplantılar ve görüşmeler yapmış olduğumuz hizmetler arasındadır…

Yeni yılda turizmde trendler neye göre gelişiyor.

2018 yılında umuyorum ki 2 yıldır ülkemiz üstünde gezen kara bulutların dağılması ile çok daha güzel günler bizleri bekliyor olacaktır. 

Sektörde Bongo turizm'i diğer seyahat acentelerin den ayıran fark nedir.

Firmamız bire bir iletişim ile misafirin ne istediğini anlayıp hizmet sağlamaktadır.Gelecek taleplere çok hızlı ve ekonomik dönüş sağlayabilmekteyiz. Departmanlara ayrılmış deneyimli kadromuz tüm gelecek sorulara cevap verebilecek eğitimli kişilerden oluşmaktadır.

Bongo turizm'in 5 yıl içinde ulaşmak istediği hedef nedir.

Firma olarak ileri vadede hedefimiz Bursa'nın ilk tur operatörü olabilmektir. Bununla ilgili çalışmalarımızı yapıyoruz.

Sektörüne yeni başlayan gençlere bir öneriniz var mı.

Turizm sektörü iş yoğun bir hizmet sektörüdür bu yüzden gençlere fırsatlar sunar.

Mesleğinizin zorlukları var mı.

Hizmet ürettiğimiz için gece gündüz haberleşme cihazlarımız açık olmakta gece 4 de bile telefonunuz çalabilir 😊

En son hangi kitabı okudunuz.

En son Davincinin şifresi kitabını okumuştum 

Vize başvurusu yapacak kişiler için uyarı ve tavsiyeleriniz.

Vize başvuru teknik bir işlemdir mutlaka evraklar eksiksiz hazırlanmalı ve konsolosluğun talebine uygun hale getirilmelidir.Ufacık bir hata vize reddine sebep olur ve bunun geri dönüşü yoktur.

Son olarak, eklemek istedikleriniz.

Teşekkür ederim.

Vize Hocam'a konuk olduğunuz için ben teşekkür eder ve başarılarınızın devamı dilerim.




Hiç yorum yok

Teşekkürler.